Es gribu dzīvot veselīgi un tāpēc pārtikas izvēlei būs jābūt atbilstošai man. Ja ēdīšu un dzīvošu fiziski aktīvu dzīvi, tad sirds kļūs stiprāka un uzlabosies labsajūta.

Lai būtu veselīgs uzturs ir jāēd pareizajā daudzumā. Veselīga pārtika ir augļi, dārzeņi, kā arī gaļa, zivis. Ka pamatēdienu izmato cieti saturošos ēdienus, kuros izmantoti produkti kā maize, rīsi, makaroni, graudaugi un kartupeļi. Tiem ir liela nozīme veselīga uztura sastāvā.

Piemēram, man ļoti garšo kūkas, bet es bieži tām saku “Nē”.

To visi jau zina, ka dārzeņi un augļi ir veselīgi, tomēr tie joprojām uzturā tiek lietoti ļoti maz. Ir jācenšas ik dienu apēst vismaz piecus dažādus augļus un dārzeņus. Tajā ikdienas steigā reti kad sanāk apēst vajadzīgo daudzumu. Citu dienu pat neapēd nemaz, jo aizmirst. Tas nebūt nav veselīgi un pareizi. Ikdienā vismaz 35 % no pārtikas produktiem ko lietojam uzturā ir jābūt augļiem un dārzeņiem. Mazāk jācenšas lietot saldumi, taukaini ēdieni. Tie mūsu veselībai neko labu nevēsta. Katram cilvēkam, katru dienu ir vēlams izdzert 6 līdz 8 glāzes ūdens vai cits šķidrums, piemēram, dabīgās sulas, bet ne no saldajiem augļiem.